Saturday , 20 May 2024
ახალი კატეგორია

სტუდენტური პარლამენტისა და მთავრობის სტრუქტურა და ფუნქციონირება

  • January 29, 2024
  • 0

სტუდენტური პარლამენტი ასახავს საქართველოს პარლამენტის სტრუქტურას, რომელშიც 16 კომიტეტი მოიცავს ისეთ თემატურ სფეროებს, როგორიცაა განათლება, ჯანდაცვა, გარემოს დაცვა, ეკონომიკა, სოციალური კეთილდღეობა, ადამიანის უფლებები და საერთაშორისო ურთიერთობები. თითოეულ კომიტეტს

სტუდენტური პარლამენტისა და მთავრობის სტრუქტურა და ფუნქციონირება

სტუდენტური პარლამენტი ასახავს საქართველოს პარლამენტის სტრუქტურას, რომელშიც 16 კომიტეტი მოიცავს ისეთ თემატურ სფეროებს, როგორიცაა განათლება, ჯანდაცვა, გარემოს დაცვა, ეკონომიკა, სოციალური კეთილდღეობა, ადამიანის უფლებები და საერთაშორისო ურთიერთობები. თითოეულ კომიტეტს ჰყავს დანიშნული თავმჯდომარე, მოადგილეები და წევრები, რომლებიც პასუხისმგებელნი არიან რეგულარულ შეხვედრებზე, შესაბამისი საკითხების განხილვაზე, წინადადებების შემუშავებაზე, ღონისძიებების ორგანიზებაზე და სხვა დაინტერესებულ მხარეებთან თანამშრომლობაზე. კომიტეტის წევრები გაივლიან ტრენინგს მათი ფოკუსირების სფეროსთან, საპარლამენტო პროცედურებთან, კანონპროექტებთან, კვლევის მეთოდებთან, საჯარო გამოსვლებთან და გუნდურ მუშაობასთან დაკავშირებით.

აღსანიშნავია, რომ თითოეული 16 კომიტეტი ერთიანდება 1 ადმინისტრაციაში. ორი ადმინისტრაცია საბოლოოდ ქმნის ერთ სტუდენტურ სამინისტროს. ჯამში ფუნქციონირებს 12 სტუდენტური სამინისტრო.

საგანმანათლებლო და პრაქტიკული აქტივობები:

პროექტის სასწავლო გეგმა მოიცავს საგანმანათლებლო სესიებს, პრაქტიკულ სავარჯიშოებს, სიმულაციას, ვორქშოფებს, სემინარებს, სასწავლო ვიზიტებს, და მოწვეული სტუმრების ლექციებს:

  1. თეორიული მასტერკლასები: ექსპერტთა სესიები შეეხება საპარლამენტო პროცედურებს, საკანონმდებლო ტექნიკას, კომიტეტის მუშაობას, საჯარო გამოსვლებს, მოლაპარაკების უნარებს, კონსენსუსის მიღწევას, და გადაწყვეტილების მიღების პროცესებს.
  2. პრაქტიკული სიმულაციები: სტუდენტები მონაწილეობენ პარლამენტის სესიების, კომიტეტის სხდომების სიმულაციაში, წინადადებების შემუშავებაში, შესწორებებში, კენჭისყრის პროცედურებში, კოალიციის მშენებლობაში, ოპოზიციის როლებში და საპარლამენტო დებატებში.
  3. ვორქშოფები და სემინარები: ინტერაქტიული სესიები ფოკუსირებულია მმართველობის ეთიკაზე, კონფლიქტების გადაწყვეტაზე, კონსენსუსის მიღწევაზე, დაინტერესებულ მხარეთა ჩართულობაზე, მედიასთან ურთიერთობაზე, ადვოკატირების სტრატეგიებსა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის საკითხებზე.
  4. სასწავლო ვიზიტები და თანამშრომლობა: პროექტის მონაწილეები ეწვევიან საქართველოს პარლამენტს, სამთავრობო დაწესებულებებს, საელჩოებს, საერთაშორისო ორგანიზაციებს, სამოქალაქო საზოგადოების ორგანიზაციებს, ანალიტიკურ ცენტრებს. ეცდებიან, ურთიერთობები დაამყარონ მედიასაშუალებებთან და საჯარო სამსახურის სააგენტოებს ოფიციალურ პირებთან, ექსპერტებთან, პოლიტიკოსებთან, დიპლომატებთან.
  5. მოწვეული ლექტორები: დარგის ექსპერტები, მეცნიერები, პრაქტიკოსები, პარლამენტარები, მთავრობის წარმომადგენლები, დიპლომატები და სფეროს სხვა ლიდერები ატარებენ ლექციებს, სტუდენტებს უზიარებენ შეხედულებებს, უზრუნველყოფენ პერსპექტივებს და მართავენ დისკუსიებს მიმდინარე საკითხებზე, ტენდენციებზე, გამოწვევებზე და შესაძლებლობებზე.

ღონისძიების დაგეგმვა და განხორციელება:

პროექტის ფარგლებში იგეგმება და განხორციელდება ღონისძიებები, აქტივობები, ინიციატივები და კამპანიებს სხვადასხვა აუდიტორიის ჩართვის, ძირითადი საკითხების შესახებ ცნობიერების ამაღლების, სხვადასხვა რეფორმების ადვოკატირებისა და სამოქალაქო განათლებისა და მონაწილეობის ხელშეწყობის მიზნით.

  1. საჯარო ფორუმები: ღია ფორუმები, შეხვედრები, დებატები, მრგვალი მაგიდები და საჯარო კონსულტაციები მოქალაქეებთან, ექსპერტებსა და პოლიტიკის შემქმნელებთან აქტუალურ საკითხებზე, პოლიტიკის პრიორიტეტებსა და საკანონმდებლო რეფორმებზე.
  2. პანელური დისკუსიები: ექსპერტთა პანელები, თემატური დისკუსიები, ფორუმები და პოლიტიკის დიალოგები აერთიანებს დაინტერესებულ მხარეებს, აზრის ლიდერებს, მეცნიერებს, პრაქტიკოსებს და პოლიტიკის შემქმნელებს, რათა გაცვალონ იდეები, პერსპექტივები, განიხილონ გადაწყვეტილებები და დაადგინონ მმართველობის ინოვაციური მიდგომები.
  3. ინფორმირებულობის კამპანიები: სოციალური მედიის ინიციატივები, ციფრული კონტენტის შექმნა, საინფორმაციო ბროშურები, პოდკასტი, ვიდეო და საჯარო სერვისების განცხადებები ამაღლებს ცნობიერებას, ებრძვის დეზინფორმაციას და ხელს უწყობს სამოქალაქო წიგნიერებას.
  4. ახალგაზრდობის გაძლიერება: ახალგაზრდების ინიციატივები, ახალგაზრდული სამიტები, ფორუმები და ჩართულობის პლატფორმები აძლიერებენ ახალგაზრდა ლიდერებს, აგვარებენ ახალგაზრდების პრობლემებს და ხელს უწყობენ თაობათაშორის დიალოგს და თანამშრომლობას.

Allen is also really good at describing parties—or, at least, the ones the middle class and upper class attended. The historian wrote about how women taking up smoking had “strewed the dinner table with their ashes, snatched a puff between the acts, invaded the masculine sanctity of the club car, and forced department stores to place ornamental ash-trays between the chairs in their women’s shoe departments.”

I describe the “fun” parts of Only Yesterday because they’re wonderful, but also to make a point about the origin story we’ve learned about the mood of the ’20s. Looking back at Allen’s work from the vantage point of 1986, historian David M. Kennedy argued that the biggest failing of the book was its lack of historical depth: “Rarely did Allen forge an explanatory chain whose links ran back more deeply into the past than 1917.” And indeed, Allen seemed to blame World War I for every ash-covered carpet and scarred dining table.

The greate wall of china. This illustration is purchase form an marketplace.

What Will Be The Next Step to Complete?

The “new ’20s” idea might not work—there were a lot more young people in the United States then than now; a reprise of the world-changing inventions and discoveries of the 1920s would be a big surprise to those economists who believe that we have been in an invention dry spell since the 1970s. In his Businessweek piece, Peter Coy largely agrees, writing, “In all probability … the U.S. will continue to wrestle with ‘secular.

These experts make strong cases, and they satisfy my natural instinct not to go there. But I remain very interested in the reasons the ’20s appeal to our imagination right now. Of course, it’s the booze, the sex, and the parties. But it’s also a decade with a very strong identity—and I think that helps. Writing in the journal American Speech in 1951, Mamie J. Meredith argued that the ’20s boasted.

Apple Design Award Winners: Apps

  • Parents Are Fed Up With Their Kids’ Expensive Berry Habits
  • 15 Mother’s Day Gifts for the Burned-Out Mom in Your Life
  • Really Though, What Jeans Are in Style Now?
  • Don’t Fall for Fertility Fearmongering About Trans Men

Zemmour, a 60-year-old TV pundit-turned-politician, was once tipped to come second behind Macron, back in October. But he plummeted spectacularly in the polls after suffering from a perceived lack of credibility as the Ukraine war started and former comments praising Russian President Vladimir Putin resurfaced. He scored a measly 7 percent. Despite their bitter and unrelenting fighting throughout the campaign, he swiftly endorsed Marine Le Pen.

I have disagreements with Marine Le Pen,” Zemmour said at his concession speech Sunday, “but there is a man facing Marine Le Pen who has let in 2 million immigrants … who would therefore do worse if he were reelected — it is for this reason that I call on my voters to vote for Marine Le Pen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *